0 הצבעות
313 צפיות
על ידי (260 נקודות)

אני מחברת את המכשיר אייפון של לתוכנת אייטיונס במק והתוכנה מבקשת לבצע שדרוג..

אם לא, לא ניתן לסנכרן את המכשיר.

יש לי מערכת 10.9 כדאי לשדרג?

1 תשובה

0 הצבעות
על ידי (267k נקודות)

כן תשדרגי.

רק אל תשדרגי את המערכת הפעלה של האייפון.

 

שאלות קשורות

0 הצבעות
1 תשובה 287 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 432 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 263 צפיות
נשאלה 14 אוגוסט 2014 על ידי yoram (220 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 356 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 401 צפיות

2.6k שאלות

2.6k תשובות

1.1k תגובות

1.7k משתמשים

...