0 הצבעות
287 צפיות
על ידי (180 נקודות)

שלום.

יש מק חדש עם מערכת 10.9

בעבר הייתי יכול ללחוץ על כפתור ctrl ביחד עם הגלגלת של העברת ולהגדיל עמודי אינטרנט. זה היה מאוד נוח.

משום מה, עכשיו זה לא פועל אצלי. איך מסדרים את זה?

תודה..

1 תשובה

0 הצבעות
על ידי (267k נקודות)

יש אופציה להגדיל את כל המסך במק

תכנס לתפוח > לאפשרות system preferences > תבחר ב- accessbillity > בזום >

תסמן ב- v 

Use scroll gesture with modifier key to zoom

http://www.9comp.com/wp-content/uploads/2014/04/zoom-mac-internet.jpg

 

שאלות קשורות

0 הצבעות
1 תשובה 314 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 290 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 401 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 261 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 785 צפיות
נשאלה 31 מרץ 2016 על ידי דוד3 (140 נקודות)

2.6k שאלות

2.6k תשובות

1.1k תגובות

1.7k משתמשים

...