0 הצבעות
281 צפיות
על ידי (380 נקודות)
שלום יש לי מחשב ישן עם מעבד core2due ויש לי בעיה שאני מדליק את המחשב המסך שחור רק אחרי שאני מאפס את הביוס עם הג'מפר ועם הסוללה ומנסה להדליק את המחשב המסך נדלק ניסיתי להתקין כרטיס מסך אחר ועם כרטיס מסך אחר המסך נדלק גם שאני מאפס את הביוס וגם שאני לא מאפס את הביוס הבעיה הזאת התחילה מאז שניקיתי את המחשב ופירקתי את הכרטיס מסך אבל שכחתי למחוק את הדרייברים שלו מה windows איך אפשר לסדר את זה ? תודה רבה

1 תשובה

0 הצבעות
על ידי (267k נקודות)
שלום העלאת שאלה דומה.

עניתי לך שם.

ככל הניראה תקלה בלוח אם. בהצלחה

שאלות קשורות

0 הצבעות
1 תשובה 409 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 261 צפיות
נשאלה 8 מרץ 2017 על ידי zipik (300 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 1.4k צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 325 צפיות
נשאלה 19 ינואר 2021 על ידי alonnahum80 (380 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 430 צפיות

2.6k שאלות

2.6k תשובות

1.1k תגובות

1.7k משתמשים

...