0 הצבעות
352 צפיות
על ידי (140 נקודות)
מעונין להתקין ווינדוס על מקבוק ולהתקין תוכנה שיושבת על הראם ורוצה לדעת אם זה יתאפס לי כל פעם שאני יפעיל את המקבוק על מערכת הפעלה של אפל

 

התוכנה נקראת imdisk ואני מתקין את זה על ווינדוס כי יש לי תוכנה שתעבוד בווינדוס רק עם התוכנה הזאת

1 תשובה

0 הצבעות
על ידי (267k נקודות)
שלום אבי
לפי מה שידוע לי בכל הפעלה מחדש של המחשב ה- RAM מתאפס
העניין שגם אם מדובר במחשב פיסי רגיל או מק עם בוטקאמפ בכל פעם שתעשה הפעלה מחדש זה יתאפס.
ככה שזה לא משנה אם תעבור ככה או ככה זה אותו הדבר.
אני פחות מכיר תוכנות שיושבות על הרם, מה התוכנה עושה?

שאלות קשורות

0 הצבעות
1 תשובה 356 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 335 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 3.0k צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 313 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 353 צפיות

2.6k שאלות

2.6k תשובות

1.1k תגובות

1.7k משתמשים

...