0 הצבעות
500 צפיות
על ידי (220 נקודות)
שלום יש לי נייד אסוס שנשפך עליו כוס מים.

נייד שעלה לי 5000 ש"ח

עכשיו הוא לא דולק בכלל.

אשמח לדעת מה אפשר לעשות..? מעבדה תודה

1 תשובה

0 הצבעות
על ידי (267k נקודות)
צריך לנתק ממנו את הסוללה (אם אפשר והסוללה חיצונית)

תוכל להביא לבדיקה ותיקון אצלי במעבדה 0507192019 חגי

בהצלחה

שאלות קשורות

0 הצבעות
1 תשובה 484 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 519 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 324 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 805 צפיות
נשאלה 13 מאי 2016 על ידי נקיבה (180 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 463 צפיות
נשאלה 30 מרץ 2017 על ידי xeori (260 נקודות)

2.6k שאלות

2.6k תשובות

1.1k תגובות

1.7k משתמשים

...