0 הצבעות
266 צפיות
על ידי (400 נקודות)
יש לי משהו לא מובן במק. הוא ישתגע!!

בעליה הראשונית שלו, הוא טוען את הפס השחור ואז בערך באמצע הוא מפעיל את עצמו מחדש וחוזר על הפעולה הזו בלי סוף.

איך זה קרה? אני לא עשיתי כלום..

1 תשובה

0 הצבעות
על ידי (267k נקודות)
זו תקלה שיכולה להיות בכרטיס תצוגה או בכונן קשיח ישן.

צריך להביא לבדיקה בשביל להבין מה התקלה

צורי/י קשר [email protected] תמיכה חגי

שאלות קשורות

0 הצבעות
1 תשובה 257 צפיות
נשאלה 5 ספטמבר 2015 על ידי 8an (140 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 1.4k צפיות
נשאלה 11 אוגוסט 2014 על ידי ella.c (250 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 980 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 228 צפיות
נשאלה 20 יולי 2015 על ידי choci (220 נקודות)

2.6k שאלות

2.6k תשובות

1.1k תגובות

1.7k משתמשים

...