0 הצבעות
365 צפיות
על ידי (310 נקודות)
שלום...
יש לי איימק חדש בן חודש ואני רוצה לחבר אליו את תיבת הדואר שלי כמו במחשב הפיסי.
אני מחובר דרך ספק נטויזיון..האם אפשר?
בתמיכה שם אמרו לי שהם לא תומכים במקינטוש ולא יכלו לעזור!

תודה מראש דויד

1 תשובה

0 הצבעות
על ידי (267k נקודות)
אין בעיה לחבר למק תיבות דואר של ספקים מישראל (למרות שתמיד עדיף לבחור ב- Gmail).
בכל אופן ניתן לחבר את התיבה עם תוכנת הדואר המובנת במערכת ההפעלה OS X.
התוכנה נקראת Mac mail.

ההגדרה בה קלה, מכניסים את פרטי הדואר ובד"כ התוכנה יודעת למצוא את השרת דואר נכנס של הספק.
אם היא לא מוצאת, תבקש מנטויזיון שיספקו לך.

אתה צריך שרת POP3 ׁׁ(נכנס)
ושרת דואר יוצא SMTP

בהצלחה.

שאלות קשורות

0 הצבעות
1 תשובה 368 צפיות
+1 הצבעה
1 תשובה 369 צפיות
נשאלה 22 ינואר 2014 על ידי אלה-מק (210 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 477 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 358 צפיות
נשאלה 14 יולי 2014 על ידי סמי (300 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 436 צפיות

2.6k שאלות

2.6k תשובות

1.1k תגובות

1.7k משתמשים

...