0 הצבעות
479 צפיות
על ידי (260 נקודות)
האם זה אפשרי?

אני רוצה לחבר את האיימק למחשב נייד מקבוק ושישמש אותי כמסך בלבד.

1 תשובה

0 הצבעות
על ידי (267k נקודות)
אפשר במידה והאיימק משנת 2011 ומעלה וגם המקבוק.

ז"א שלשני המכשירים חייב להיות חיבור טנדרבולט (thunderbolt).

מחברים אותם עם כבל מיוחד בחיבור טנדר לטנדר.

במקבוק לוחצים על כפתורים Command + F2

https://support.apple.com/kb/ph14264?locale=en_IL

שאלות קשורות

0 הצבעות
1 תשובה 260 צפיות
נשאלה 28 אוגוסט 2014 על ידי lola (250 נקודות)
+1 הצבעה
1 תשובה 609 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 305 צפיות
נשאלה 27 אפריל 2014 על ידי zoomil (210 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 377 צפיות
+1 הצבעה
1 תשובה 322 צפיות

2.6k שאלות

2.6k תשובות

1.1k תגובות

1.7k משתמשים

...