0 הצבעות
195 צפיות
על ידי (260 נקודות)
יש לי מקבוק פרו חדש ואני רוצה להוסיף קיצור דרך לשורה למטה בה מופיעים כל הסמלים לתוכנות.

כיצד?

1 תשובה

0 הצבעות
על ידי (267k נקודות)
1. נכנסים לתיקיית applications (יישומים) דרך הכונן האפור של המק או דרך finder.

אפשר גם עם קיצורים command + Shift + R

 

2. גוררים את סמל התוכנה לשורת Dock (איך שכל הסמלים)

תכוון בין שני סמלים של תוכנות, ז"א באמצע שלהם ואז יפתח מקום אליו ממקמים את הקיצור החדש.

 

3. בשביל להסיר קיצור, מושכים אותו החוצה עם העכבר בלי לשחרר עד שמופיע סמל של remove (הסרה).

שאלות קשורות

0 הצבעות
1 תשובה 242 צפיות
נשאלה 7 מרץ 2016 על ידי ronen8 (220 נקודות)
+1 הצבעה
1 תשובה 303 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 242 צפיות
נשאלה 28 מרץ 2016 על ידי tehiat (220 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 420 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 326 צפיות
נשאלה 19 יוני 2016 על ידי fiona (300 נקודות)

2.6k שאלות

2.6k תשובות

1.1k תגובות

1.7k משתמשים

...