0 הצבעות
645 צפיות
על ידי (220 נקודות)
שלום יש אופציה של הצפנה בשם filevault

מה זה אומר בדיוק?

האם זה יכול לנעול את המק ובשביל מה צריך את זה?

1 תשובה

0 הצבעות
על ידי (267k נקודות)
אופציה זו נועדה להצפין מידע בכונן הקשיח.

יש לה מס' חסרונות.

 

1. קודם כל היא מאטה את קצב העבודה.

2. אם שוכחים את הסיסמא למערכת, צריך לפרמט את הכונן!

3. במידה ואין גישה למערכת לא ניתן לשחזר ממנו מידע!

 

צריך לחשוב טוב טוב אם להפעיל את האופציה.

למשתמש רגיל לא כדאי.

שאלות קשורות

0 הצבעות
1 תשובה 278 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 279 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 276 צפיות
נשאלה 11 יוני 2015 על ידי saradanon (140 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 254 צפיות
נשאלה 22 מרץ 2014 על ידי babcat (220 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 1.0k צפיות

2.6k שאלות

2.6k תשובות

1.1k תגובות

1.7k משתמשים

...