0 הצבעות
283 צפיות
על ידי (220 נקודות)
לאחר שדרוג למערכת האחרונה של אל קפיטן יד לי בעיה בחיבור התקנים חיצוניים של USB וגם דונג של הנהלת חשבונות בתוכנת הפרללס.

מדוע זה קורה? אני מניח בגלל השדרוג?

תודה.

1 תשובה

0 הצבעות
על ידי (267k נקודות)
כן התקלה נמצא בגרסא 11 לא מעודכנת.

עליך להפעיל עדכונים וזה מסדר את זה.

 

כמה את המכונה הוירטואלית ובתפריט הראשי חפש updates.

 

תמיכה למק [email protected]

צריך להיות מחוברים לאינטרנט.

שאלות קשורות

0 הצבעות
1 תשובה 277 צפיות
נשאלה 9 ספטמבר 2014 על ידי יאיר (220 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 302 צפיות
נשאלה 23 נובמבר 2016 על ידי urgo8 (220 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 335 צפיות
נשאלה 23 נובמבר 2015 על ידי orita (220 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 353 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 245 צפיות
נשאלה 12 ספטמבר 2015 על ידי איתי רז (180 נקודות)

2.6k שאלות

2.6k תשובות

1.1k תגובות

1.7k משתמשים

...