0 הצבעות
184 צפיות
על ידי (220 נקודות)
שלום....

אני מחפש מק נייד לילדה בת 14

אני לא רוצה לקנות משהו חדש בגלל שזה רק לילדה אבל גם לא רוצה לקנות משהו פושטי.

אשמח להמלצה מה כדאי לקנות.....תודה

1 תשובה

0 הצבעות
על ידי (267k נקודות)
לדעתי תקנה לה מקבוק פרו ממודל 2011 בגודל מסך 13"

זה מחשב שיעלה 2300-3000 תלוי אם הוא משודרג או לו.

יש לך אתרי יד שניה

כמו http://www.mkmac.com למשל או רינגו מחשבים.

שאלות קשורות

0 הצבעות
1 תשובה 321 צפיות
נשאלה 5 אפריל 2016 על ידי bibi (220 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 282 צפיות
נשאלה 30 ספטמבר 2015 על ידי dormann (250 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 801 צפיות
נשאלה 27 אוקטובר 2014 על ידי מאור ר (140 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 285 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 674 צפיות

2.6k שאלות

2.6k תשובות

1.1k תגובות

1.7k משתמשים

...