+1 הצבעה
342 צפיות
על ידי (320 נקודות)
אני מתקשה להרשתם לתוכנת מסנג'ר של סקייפ.
יש לכם אולי מדריך טוב בנושא?

תודה רבה טים

1 תשובה

0 הצבעות
על ידי (267k נקודות)
התשובה לשאלתך נמצאת בקישור הזה:

http://tinyurl.com/p8f4sjl

תקרא את חלק 3 של המדריך.

שאלות קשורות

+1 הצבעה
1 תשובה 753 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 338 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 954 צפיות
נשאלה 14 יוני 2014 על ידי yulli (180 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 1.4k צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 390 צפיות
נשאלה 5 יולי 2014 על ידי renana (260 נקודות)

2.6k שאלות

2.6k תשובות

1.1k תגובות

1.7k משתמשים

...