0 הצבעות
520 צפיות
על ידי (140 נקודות)
נערך על ידי
היי משום מה הסרגל צד במק שלי נעלם.

אני לא מצליח לגשת לכוננים וכמה מה שהיה שם.

זה וירוס? איך מתקנים? תודה על העזרה!

ורדי

1 תשובה

0 הצבעות
על ידי (267k נקודות)
זה לא אמור להיות וירוס, רק הגדרה

תראה בסרטון:

https://www.youtube.com/watch?v=Hm03IZ7oPME

שאלות קשורות

0 הצבעות
1 תשובה 255 צפיות
נשאלה 17 ספטמבר 2016 על ידי rexxc (300 נקודות)
+1 הצבעה
1 תשובה 492 צפיות
נשאלה 22 מאי 2017 על ידי ron43studio (290 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 255 צפיות
נשאלה 12 יולי 2016 על ידי גדי רביבו (260 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 263 צפיות
נשאלה 11 יולי 2016 על ידי yon7her (260 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 337 צפיות

2.6k שאלות

2.6k תשובות

1.1k תגובות

1.7k משתמשים

...