0 הצבעות
288 צפיות
על ידי (220 נקודות)

היי השתדרגתי ממחשב מק ישן למק עם מערכת 10.10 ותוכנת דוא"ל חדשה.

הממשק שלה שונה וכל ההודעה והתאריכים מכוווצים בצורה קשה להבנה.

יש אפשרות להחזיר את הממשק הישן הקלאסי שהיה למק מייל?

1 תשובה

0 הצבעות
על ידי (267k נקודות)

תכנסי להגדרות Preferences. בלשונית הראשונה אם איני טועה יש אופציה לסמן classic view.

יש גם מדריך באתר תחפשי.

שאלות קשורות

0 הצבעות
1 תשובה 354 צפיות
נשאלה 14 יולי 2014 על ידי סמי (300 נקודות)
+1 הצבעה
1 תשובה 368 צפיות
נשאלה 22 ינואר 2014 על ידי אלה-מק (210 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 441 צפיות
נשאלה 27 מרץ 2020 על ידי yossikay (17.0k נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 296 צפיות
נשאלה 3 אוקטובר 2019 על ידי yossikay (17.0k נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 438 צפיות

2.6k שאלות

2.6k תשובות

1.1k תגובות

1.7k משתמשים

...