0 הצבעות
437 צפיות
על ידי (420 נקודות)
נערך על ידי

שלום רב,

מק בוק פרו 2014, מערכת מק

אשמח לדעת איך בבקשה אפשר להדפיס במקינטוש דרך תוכנת הדוא"ל שלהם...

תודה על התמיכה שלכם כאן. זה עוזר

1 תשובה

0 הצבעות
על ידי (267k נקודות)

בוחרים בתפריט FILE (קובץ) ואז PRINT (הדפסה).

http://email.about.com/cs/macosxmailtips/qt/et071803.htm

 

שאלות קשורות

0 הצבעות
1 תשובה 354 צפיות
נשאלה 14 יולי 2014 על ידי סמי (300 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 441 צפיות
נשאלה 27 מרץ 2020 על ידי yossikay (17.0k נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 296 צפיות
נשאלה 3 אוקטובר 2019 על ידי yossikay (17.0k נקודות)
+1 הצבעה
1 תשובה 368 צפיות
נשאלה 22 ינואר 2014 על ידי אלה-מק (210 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 286 צפיות
נשאלה 9 דצמבר 2014 על ידי רווית אד (220 נקודות)

2.6k שאלות

2.6k תשובות

1.1k תגובות

1.7k משתמשים

...