+1 הצבעה
387 צפיות
על ידי (170 נקודות)

שלום......

משום מה כבה כמה ימים שתוכנות אדובי שלי קורסות במחשב.

חשוב לציין שהתקנתי כמה פונטים אז אויל בגלל זה.

מה אפשר לעשות במצב כזה?

 

תודה

1 תשובה

0 הצבעות
על ידי (267k נקודות)

כן סביר להניח שזה בגלל הפונטים.

עליך להסיר אותם ולהתחיל לעבוד עם תוכנת מסודרת כמו Fontexplorer

שאלות קשורות

0 הצבעות
1 תשובה 349 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 1.2k צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 306 צפיות
נשאלה 26 נובמבר 2017 על ידי kerent3 (260 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 304 צפיות
נשאלה 28 ספטמבר 2017 על ידי drorit3 (300 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 557 צפיות

2.6k שאלות

2.6k תשובות

1.1k תגובות

1.7k משתמשים

...