0 הצבעות
1.0k צפיות
על ידי (180 נקודות)
ערב טוב,

הבנתי שיש תוכנות שמנקות את ה- Registry ומאיצות את המחשב..
השאלה מה זה Registry בכלל? למה הוא משתמש במערכת ווינדוס?

תודה דויד

1 תשובה

0 הצבעות
על ידי (267k נקודות)
Registry זה כל הבסיס נתונים של מערכת ווינדוס.
כל ההגדרות הכוונה.

ניתן לשנות כל מיני פונקציות במערכת ההפעלה ע"י שינוי ערכים ברגיסטרי.
כמו כן, לדוגמא, כשאתה מתקין תוכנה חדשה לווינדוס, נוספים לרגיסרי ערכים נוספים שקשורים תוכנה.

כמו שציינת, יש הרבה תוכנות שמנקות את ה- Registry ומיעלות את המערכת.
הן מוחקות ערכים שאינם נחוצים ומתקנות שגיאות.
חשוב לציין שמומלת לא לשחק עם תוכנות כאלה כי 1 ל..הן יכולות להחריב את מערכת ההפעלה.

אם כבר החלטה להפעיל תוכנה כזו, עדיף את CCleaner (יש לנו מדריך באתר)
או System Mechanic

לפני שאתם מריץ, תיצור "נקודת שחזור מערכת" (יש מדריך באתר).

תהנה

שאלות קשורות

+1 הצבעה
1 תשובה 969 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 989 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 755 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 400 צפיות
נשאלה 26 אפריל 2016 על ידי sabrina (260 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 1.1k צפיות
נשאלה 7 יולי 2014 על ידי סיוון קליין (220 נקודות)

2.6k שאלות

2.6k תשובות

1.1k תגובות

1.7k משתמשים

...