התחברות
זכור אותי
הרשמה
שאלות ותשובות
ללא תשובות
תגיות
משתמשים
שאל שאלה
שאל שאלה
האם תוכנת iMovie עולה כסף?
0
הצבעות
697
צפיות
נשאלה
24 מרץ 2014
על ידי
ss.dd.ee
(
180
נקודות)
שמעתי שיש תוכנה טובה לעריכת סרטים במקינטוש.
היא עולה כסף או שבחינם?
עזרה..
תוכנות מקינטוש
אנא
התחבר
או
הירשם
כדי להוסיף תגובה.
אנא
התחבר
או
הירשם
כדי להשיב לשאלה זו.
1
תשובה
0
הצבעות
נענתה
24 מרץ 2014
על ידי
ninecomp
(
267k
נקודות)
נכון לתאריך ההודעה, היא עולה 14.99 דולר
ניתן לרכוש דרך apple store
https://itunes.apple.com/us/app/imovie/id408981434?mt=12
התוכנה הזו היא חלק מחבילת iLife במק.
אתה יכול לרכוש את כל החבילה..
אנא
התחבר
או
הירשם
כדי להוסיף תגובה.
שאלות קשורות
0
הצבעות
1
תשובה
392
צפיות
מחפשת נגן שיודע לקרוא כתוביות במק?
נשאלה
22 אפריל 2014
על ידי
orit ben ami
(
600
נקודות)
נגן סרטים
תוכנות מקינטוש
0
הצבעות
1
תשובה
873
צפיות
מישהו מכיר שעון מעורר טוב שמתאים למקינטוש?
נשאלה
24 מרץ 2014
על ידי
ss.dd.ee
(
180
נקודות)
תוכנות מקינטוש
0
הצבעות
1
תשובה
535
צפיות
כמה עולה אופיס שיש בו תוכנת Access?
נשאלה
30 נובמבר 2013
על ידי
danitlevi
(
180
נקודות)
כמה עולה?
רישיון תוכנה
0
הצבעות
1
תשובה
273
צפיות
האם אפשר להתקין את תוכנת Mellel של מק על 10.9
נשאלה
28 אפריל 2014
על ידי
גדי רוזנברג
(
180
נקודות)
מקינטוש
שדרוג מקינטוש
0
הצבעות
1
תשובה
339
צפיות
האם אפשר להתקין את תוכנת סקייפ במחשב מקינטוש?
נשאלה
12 מרץ 2014
על ידי
faniziv
(
180
נקודות)
סקייפ
2.6k
שאלות
2.6k
תשובות
1.1k
תגובות
1.7k
משתמשים
תגיות פופולריות ביותר
מקינטוש
מחשב נייד
מערכת הפעלה מק
מקבוק פרו
ייעוץ
מערכת הפעלה ווינדוס
איימק
חומרה
ווינדוס 10
אינטרנט
...