רדיו סיטי הוא אתר אינטרנט שעוסק במכירת אביזרי רכב מתקדמים מסוגים שונים: אמצעי מיגון, מערכות שמע, מערכות מולטימדיה, מערכות ניווט ועוד שלל אביזרים אחרים.

ברדיו סיטי לא מסתפקים  בשיווק אביזרים לרכב, אלא גם מגיעים אליכם הביתה בתיאום מראש ומתקינים עבורכם את המוצר שרכשתם.

חברת רדיו סיטי היא חברה ותיקה ויציבה שהחלה את פעילותה כבר בשנת 1996 ואבן היסוד שעליה היא מושתתת זה שירות טוב, איכותי ואמין, ולכן אין זה מפתיע כלל שמאחוריה עומדת שורה ארוכה של לקוחות קבועים ומרוצים.

רדיו סיטי מחשוב לרכב

רדיו סיטי – מחשוב לרכב במחירים אטרקטיבים!

רמקולים לרכב

רמקולים לרכב

רמקולים לרכב

אם אתם שייכים לסוג האנשים שמבינים כי כלי רכב הוא לא סתם מכשיר שמעביר אתכם ממקום למקום, אלא הרבה יותר מכך, אם אתם שייכים לסוג האנשים שנוהגים לצאת לנסיעות ארוכות בדרכים או לאלו שנוטים לנסוע דווקא בשעות הפקקים, בוודאי הפנמתם כבר מזמן את חשיבותם של רמקולים לרכב על מנת לשדרג את הנסיעה שלכם ולהפוך אותה להרבה יותר נעימה ומהנה. ברדיו סיטי יש היצע רחב מאוד של רמקולים, מגוון גדול של חברות ודגמים וטווח רחב של מחירים. אחד מסוגי הרמקולים המומלצים שניתן להשיג באתר רדיו סיטי הם רמקולים 6/9 של חברת LG.

לרמקולים האלו יש עיצוב מיוחד בצורת ביצה והם מותקנים בדרך כלל בחלקו האחורי של הרכב מעל תא המטען.

העוצמה שלהם היא גבוהה במיוחד ולכן הם מתאימים גם לרכבים גדולים ואפילו לרכבים מסחריים.

המלצה נוספת היא סט רמקולים איכותי מסוג קומפוננט 6.5 של חברת פיליפס המחולקים לשלושה רכיבים: רמקול מיד, רמקול טוויטר וקרוס אובר .

איכות הסאונד שמפיקים הרמקולים האלו יוצא מגדר הרגיל וכשתקשיבו למוסיקה דרך הרמקולים האלו תבחינו מיד במנעד צלילים רחב יותר מזה שאתם רגילים אליו.

יתרון נוסף שתוכלו למצוא ברמקולים האלו הוא האפשרות להניח את רכיבי הרמקולים במקומות שונים ובאופן כזה שימקסם את איכות השמע בצורה הטובה ביותר. אם אתם מעוניינים לרכוש רמקול סאבוופר, רמקול שאחראי להפקת צלילי הבס שיוצאים מהרמקולים, כדאי שתתרשמו מדגם TE-SW305 של חברת TEAC. הרמקולים האלו הם בעלי עוצמה גבוהה ומרשימה עם טכנולוגית מחשוב חכמה. הם חייבים לשבת על מגבר כדי לפעול וכדאי להצמיד להם גם רמקולים נוספים להגברת האיכות.

מגברים 

מגבר לרכב פיליפס

מגבר לרכב פיליפס

כל מכונית מגיעה אומנם מהחברה עם מכשיר שמע סטנדרטי הכולל בדרך כלל אפשרות לשמיעת רדיו או דיסק, אך חובבי המוסיקה האמיתיים שביניכם יבינו בוודאי שחווית שמע טובה ואיכותית לא יכולה להתקיים ללא מערכת סטריאו ממוחשבת שכוללת מגבר חזק, מגבר בס ורמקולים איכותיים, שכן עוצמת המוסיקה היא מרכיב חיוני שמבדיל בין חוויה מוסיקלית מענגת לבין חוויה מוסיקלית סבירה במקרה הטוב ומעיקה במקרה הרע.

באמצעות מגבר לרכב תוכלו לשמוע את צלילי המוסיקה הבוקעים מהמערכת בעוצמה, בחדות ובאיכות בלי מתפשרת, ולכן אנשים שיודעים להעריך מוסיקה איכותית לא יסתפקו עוד במערכת הסטנדרטית שמגיע עם הרכב באופן אינטגרלי, אלא יצטיידו במגבר חיצוני חזק.

אם גם אתם רוצים לשדרג את מערכת השמע ברכב שלכם לרמה שלא הכרתם, הכנסו לאתר רדיו סיטי והתרשמו ממגוון המגברים המוצעים למכירה.

מערכות מולטימדיה 

מערכות מולטימדיה לרכב

מערכות מולטימדיה לרכב

התקנת מערכת מולטימדיה ברכב תשדרג את הנסיעה שלכם ברמה שלא הכרתם, בעיקר אם יש לכם ילדים. מערכת מולטימדיה ברכב כוללת תוספות רבות כמו מסכים המותקנים בדרך כלל בגב המושבים כך שהיושבים במושב האחורי יכולים ליהנות מצפייה בסרטים וממשחקי פלייסטיישן, רדיו DVD, מערכת רמקולים, מסך מגע דיגיטלי, שלט שמאפשר לכם לשלוט במערכת בקלות ובבטחה מבלי להסיר את העיניים מההגה ועוד מגוון תוספות גדול וחדשני. אחת ממערכות המולטימדיה הפופולריות שתוכלו למצוא באתר רדיו סיטי היא מערכת Motevo מדגם X2. המערכת הזאת היא בעלת מסך מגע בגודל 6.1 אינץ'.

יש לה גירסא עברית נוחה לשימוש ובתצוגה שלה ניתן לראות את שם השיר ואת שם המבצע. היא בעלת כניסות USB ו- AUX ופתח SD עבור כרטיס זיכרון. היא יכולה לקרוא את כל קבצי האודיו והווידאו הקיימים ויש לה גם טכנולוגיית Bluetooth שבאמצעותה תוכלו לחבר את מכשיר הטלפון שלכם לדיבורית המובנית במערכת.

רדיו דיסק 

רדיו דיסק לרכב

רדיו דיסק לרכב

מרבית המכוניות מגיעות כבר עם רדיו דיסק מובנה באיכות סבירה, אך אם תרצו לשדרג את הרדיו דיסק שלכם, להתחדש במערכת משוכללת, וליהנות מחווית שמע איכותית יותר במהלך הנסיעות שלכם על כבישי הארץ כדאי שתבקרו באתר רדיו סיטי.

באתר רדיו סיטי תוכלו למצוא מגוון מערכות שמע רחב של החברות הטובות ביותר שקיימות היום בשוק כגון LG, פיליפס ועוד.

עם דגם LCS110AR של חברת  LG תוכלו להאזין לקבצי MP3 ולהתחבר דרך AUX לסמארטפון שלכם, למכשיר GPS או לנגן MP3 חיצוני ולשמוע את הצלילים ואת המוסיקה הבוקעת מהמכשירים דרך מערכת הרמקולים שנמצאת ברכב שלכם. לרדיו דיסק הזה 4 יציאות לרמקולים, אקולייזר 10 ערוצים, 18 ערוצי FM ו-6 ערוצי AM. יש לו פאנל נשלף שתוכלו לשאת איתכם לכל מקום וכך להימנע מגניבה ובנוסף תקבלו עם הרדיו הזה אחריות ל-3 שנים.

רדיו דיסק מומלץ נוסף הוא דגם CEM210  של חברת פיליפס. גם הרדיו הממוחשב הזה כולל פאנל נשלף, כניסת AUX שדרכו תוכלו להתחבר למכשירים אחרים וחיבור USB. דרך הרדיו דיסק הזה תוכלו ליצור תיקיות שירים ולערוך חיפוש שירים בקלות. הרדיו קורא את כל סוגי הקבצים והייחודיות שלו הזה היא בתצוגה היפה שלו שדרכה תוכלו לראות גם את שם השיר ואת שם המבצע. שדרוג נוסף הוא השלט שבאמצעותו ניתן להפעיל את הרדיו תוך כדי נהיגה בצורה בטוחה.

מערכות  GPS

מערכות גי פי אס

מערכות גי פי אס

ראשי התיבות של GPS הם Global positioning system ובעברית, מערכת מיקום עולמית.

מאז הומצא ה- GPS הפכה הנסיעה בכבישים להרבה יותר מהנה ולהרבה פחות מבלבלת. היום כמעט כל רכב מחזיק ברשותו מכשיר GPS אישי ואם טרם רכשתם לעצמכם GPS, אז זה הזמן להיכנס לאתר רדיו סיטי ולהצטייד במכשיר כזה. באתר רדיו סיטי תוכלו למצוא מכשיר GPS משוכלל מדגם T-4300 של חברת TEAC.

המכשיר הזה הוא בעל מסך מגע איכותי בגודל 4.3 אינץ'. הוא מצויד במעבד במהירות גבוהה במיוחד של  Mhz500 ואנטנה בטכנולוגיית SIRF-V שמצליחים לקלוט את הלוויינים גם בתנאים קשים במיוחד ולחשב את מסלול הנסיעה בצורה מהירה ויעילה. ערכת ה-  GPS  כוללת גם כרטיס זיכרון לטעינת קבצים נוספים, מטען לרכב, כבל סנכרון למחשב וקובץ מפות מעודכן של IGO.

רדיו DVD

רדיו דיוידי לרכב

רדיו דיוידי לרכב

רדיו DVD הוא למעשה רדיו דיסק משוכלל יותר שמכיל בתוכו את כל אפשרויות המולטימדיה המתקדמות כך שבאמצעותו לא תצטרכו עוד להסתפק בשמיעת המוסיקה המתנגנת ברדיו או בדיסק שהכנסתם לתוכו, אלא תוכלו גם להקשיב למוסיקה באמצעות נגנים חיצוניים ולצפות בסרטי DVD.

בחלק מהמכשירים תוכלו  להתחבר לערכת ניווט שתציג על המסך את מסלול הנסיעה שלכם. חלק ממכשירי הרדיו DVD מגיעים עם מסך מובנה וחלקם לא. במקרה כזה תצטרכו לרכוש מסך באופן נפרד. מגוון הדגמים של המכשירים האלו הוא רחב.

ישנם מכשירים בלי מסך קבוע וישנם כאלו בעלי מסך נשלף שניתן להחזיר אותו לתוך המכשיר בתום השימוש בו. היתרון של מסך נשלף הוא הגנה מפני טלטלות וחבטות בזמן הנסיעה, לכלוך ואבק. מסך נשלף גם מקטין את סיכויי הפריצה לרכב בעוד שמסך החשוף לעין כול קורץ לגנב.

ישנם מכשירים עם לחצנים רגילים וישנם מכשירים עם מסך מגע המקלים את תפעולו בזמן נהיגה, אך יש לבדוק ראשית אם הרכב שבבעולתכם תומך ברדיו DVD ממוחשב מסוג זה. אם גם אתם מעוניינים לשדרג את חווית הנסיעה שלכם ולהצטייד ברדיו DVD חדש, כנסו לאתר רדיו סיטי ובחרו את המכשיר המועדף עליכם.

מסכים לרכב

מסכים ממוחשב לרכב

מסכים לרכב

השוק מציע כיום מסכי DVD בגדלים שנעים בין 20-2.5 אינץ' והם מותקנים בדרך-כלל על גב המושבים הקדמיים, כך שהיושבים במושב האחורי יכולים לצפות בו, אך ניתן להתקין אותו גם במקומות אחרים: באיזור הרדיו, על לוח המחוונים, על מגן השמש, על המראה הקדמית ואפילו על תקרת הרכב כאשר ניתן לקפל את המסך בזמן שהוא לא בשימוש. באתר רדיו סיטי תוכלו למצוא מסך של חברת דלקו המותקנים בגב הכיסאות.

גודל המסך הוא 7 אינץ' והוא מגיע בצבעי אפור, שחור ובז' כך שתוכלו לבחור בצבע שישתלב עם ריפודי הכיסאות בצורה הטובה ביותר.

ברדיו סיטי תמצאו גם סט איכותי נוסף שכולל מסך 7 אינץ', מצלמה לנסיעת רוורס שעמידה בפני מים ומופעלת ברגע שמעבירים את מוט ההילוכים למצב רוורס ומצלמה נוספת שאחראית על "השטח המת" שבצד הרכב. מסך זה מומלץ במיוחד לבעלי משאיות או כלי רכב גדולים אחרים, כיוון שברכבים אלו שדה הראייה הוא הרבה יותר מצומצם, בעיקר בזמן נסיעה אחרונית.

קודנית לרכב

קודנית לרכב

קודנית לרכב

קודנית היא חלק נוסף וחשוב במערכת מיגון ממוחשבת של הרכב והיא מצמצמת משמעותית את סיכויי הגניבה של האוטו.

הקודנית מחייבת את הנהג להמציא קוד סודי בעל 5-4 ספרות שבלעדיה לא יוכל להניע  את הרכב. כיום קודנית לרכב היא פעמים רבות תנאי הכרחי עבור רכישת ביטוח לרכב. חלק מהמכוניות החדשות מגיעות כבר עם קודנית, אך אם אין ברכב שלכם אין קודנית, כדאי מאוד שתצטיידו באחת.

קודניות לרכב משווקות במספר סוגים: דולפין, כוכב, תמנון ומרכבה ובאתר רדיו סיטי תוכלו למצוא את כולם. אתר רדיו סיטי מספק עבור לקוחותיו גם גומיות ופלסטיקה לקודניות. גומיה יכולה לפתור את רוב הבעיות שעלולות לצוץ בקודנית.

אחת הבעיות הנפוצות היא התקשות כפתורי הספרות כך שצריך להתאמץ ולהפעיל כוח על מנת ללחוץ עליהם, דבר שגורר טעויות בהקשת הקוד ובמכוניות מסוימות תאלצו להמתין עד רבע שעה לפני שתזכו בהזדמנות נוספת לנסות את מזלכם. החלפת הגומיה תפתור לכם את הבעיה הזאת בלי שתצטרכו להחליף את כל המנגנון של הקודנית.

חיישני רוורס

חיישני רוורס

חיישני רוורס

רכבים רבים מגיעים  כבר מהחברה עם חיישני רוורס, אך אם ברכב שלכם אין חיישני רוורס כדאי מאוד שתשקלו  להצטייד בהם, כיוון שלחיישני רוורס יש תפקיד חשוב וחיוני במניעת תאונות. חיישני רוורס מותקנים בחלקו האחורי של הרכב ותפקידם להתריע את הנהג מפני עצמים או אנשים שקרובים לרכב בזמן הנסיעה לאחור.

החיישנים האלו יעזרו לכם בעיקר בעת חניה וימנע ממכם להתנגש בחפצים דוממים ששדה הראייה שלכם לא אִפשר לכם לקלוט או בפני ילדים קטנים שעלולים לרוץ מאחורי הרכב.

ישנם שני סוגים של חיישני רוורס: חיישנים שמשמיעים התראה קולית שהולכת ומתגברת ככל שאתם מתקרבים לעצם המפריע וחיישנים בעלי מסך שמראים לכם את המרחק בין הרכב שלכם לבין העצם הקרוב. באתר רדיו סיטי תוכלו למצוא, למשל, חיישני רוורס צג + 4 המגיעים בצבעי שחור, לבן, כסף, אפור עכבר, אדום, תכלת, כחול כהה, כחול זוהר, טורקיד וירקרק. למוצר הזה יש 4 חיישנים משוכללים בעלי רמת דיוק גבוהה במיוחד שניתנים להתקנה גם על גג הרכב ומסך שבאמצעותו תוכלו לראות כל חיישן בנפרד בו-זמנית.

דיבוריות 

דיבורית לרכב

דיבורית לרכב

לדיבורית לרכב יש תפקיד חשוב במניעת תאונות דרכים.

כאשר יד אחת שלנו אוחזת במכשיר הסלולרי ואנחנו מרוכזים בשיחה, רמת העירנות שלנו נפגמת והסיכוי לתאונת דרכים גדל. נזק נוסף שיכולה הדיבורית למנוע הוא קנס בסך 1000 ₪ שתקבלו במידה ושוטר יתפוס אתכם בשעת מעשה.

באתר רדיו סיטי תוכלו לרכוש דיבורית בלוטוס שנצמדת לאוזן. לדיבורית ממוחשבת יש איכות שמע גבוהה והיא פשוטה להפעלה כך שלא תסתבכו ותאבדו את הריכוז בזמן הנהיגה.

מצלמות לרכב

מצלמות לרכב

מצלמות לרכב

למצלמות רכב ישנם סוגים רבים המשמשים למגוון מטרות, צילום "השטח המת" בצד הרכב, צילום החלק האחורי שמסייע בנסיעה אחורנית, אבטחת הרכב, תיעוד חוויות נסיעה או תיעוד תאונות שעלולות להתרחש ושבהן המצלמה משמשת כ"קופסה שחורה".

באתר רדיו סיטי תוכלו למצוא מצלמת רוורס לטומבון. זוהי מצלמה קטנה, צבעונית ואיכותית שמותקנת על טומבון הרכב ומשפרת את שדה הראייה של הנהג בזמן נסיעת רוורס והופכת אותה לבטוחה יותר. עוד תוכלו למצוא באתר מצלמת צד למשאית שמאפשרת לנהג לראות גם את "השטח המת" ולהימנע מתאונות מיותרות.

למצלמה הזאת יש שיטת שידור CCD  המעניקה שידור באיכות גבוהה במיוחד, גם במקומות חשוכים. באתר רדיו סיטי תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של מצלמות רכב ממוחשבות.

אזעקות לרכב

אזעקות לרכב + שלטים

אזעקות לרכב + שלטים

בימים בהם פריצות וגניבות של רכבים הפכו תופעה כה שכיחה בארץ, אזעקה לרכב הפכה למוצר שלא תוכלו לוותר עליו וגם אם תחליטו בכל זאת לוותר עליו, תגלו מהר מאוד כי האזעקה היא תנאי הכרחי לרכישת ביטוח נגד גניבות. מערכת אזעקה טובה תספק לרכב שלכם הגנה היקפית ותאפשר לכם לישון בשקט.

את מערכת האזעקה שתרכשו כדי להתאים לצרכים האישיים שלכם. אם אתם גרים במקום שמועד יותר לפורענות וסיכויי הפריצה בו הם גבוהים יותר, אז כדאי שתשקיעו במערכת אזעקה איכותית יותר. למעשה, רוב הרכבים מגיעים כבר עם מערכת אזעקה מובנית, אך אם תרצו להחליף אותה או לשדרג אותה כדי להקטין עוד את סיכויי הפריצה והגניבה, כדאי שתערכו ביקור באתר רדיו סיטי, שם תוכלו למצוא מגוון אזעקות באיכות בלתי מתפשרת. למשל, מערכת אזעקה מדגם 442 היא מערכת איכותית שמסוגלת להגן על כל פתחי הרכב.

המערכת כוללת שני שלטים שפועלים בטווח של עד 50 מטר, גלאי זעזועים ואחריות לשנה. מערכת אזעקה נוספת שתוכלו להשיג באתר רדיו סיטי היא אזעקת ביפר מתקדמת המספקת את כל סוגי הנעילות. לאזעקה יש שני שלטים, שלט ביפר ושלט רגיל, הקולטים מטווח של עד 800 מטר ויש להם גם אופציה של רטט.

יחידות נוחות ושלטים לרכב

יחידת נוחות

יחידת נוחות

שלט לרכב הוא מוצר נוח שבאמצעותו תוכלו לפתוח את הרכב מרחוק, לסגור את הרכב ואת החלונות בלחיצה אחת ולתפעל את האזעקה.

אתר רדיו סיטי יספק עבורכם מספר סוגים של שלטים לרכב ותוכלו למצוא בו שלט עמיד בפני מים שמומלץ מאוד בעיקר לבעלי מקצוע. בעלי מקצועות שעובדים בעבודות מלכלכות ובתנאי מזג אוויר קשים משתמשים לעיתים בשלט הרכב כאשר ידיהם לחות ולא נקיות מספיק וגורמים לתקלות בשלט.

שלט רכב עמיד וממוחשב בפני מים יקטין את הסיכוי לתקלות בשלט.  אין צורך עוד בעטיפת ניילון שתגן על השלט, ולמעשה, הוא יכול גם ליפול לתוך שלולית מים בלי שייגרם לו נזק כלשהו.

סוללות לשלט

סוללות

סוללות

סוללות הם מוצר שנחשב לשולי ואנשים לא נוטים להשקיע מחשבה רבה לפני רכישתן, אך חשוב לזכור שסוללות הן פריט חיוני וכיום, בכל בית, תמצאו מכשירים רבים שעובדים על סוללות. מגוון הסוללות שקיים בשוק הוא עצום, טווח המחירים הוא רחב והאיכות שלהן משתנה.

כאשר מדובר במכשירים חיוניים שהשימוש בהן הוא רב בדרך כלל כמו מכשיר טלפון אלחוטי או שלט לטלוויזיה, מומלץ מאוד להקפיד שיהיו בבית סוללות רזרבה, כיוון שאף פעם זה לא נעים לגלות שהסוללות בשלט הטלוויזיה שווקו חיים דווקא בזמן הפרסומות או שהמצלמה החלה לגסוס דווקא בשיא מסיבת יום ההולדת של הילד.

אתר רדיו סיטי מספק מגוון רחב של סוללות השייכות לחברות הטובות ביותר שקיימות היום בשוק. באתר תוכלו למצוא סוללות מסוגים שונים ועבור כל מטרה: סוללות רגילות, סוללות עגולות שמיועדות למכשירים קטנים כמו שעונים או שלטים לרכב, סוללות מלבניות המתאימות לטלפון אלחוטי ועוד.

מנורות לרכב

מנורות לרכב

מנורות

בכל רכב סטנדרטי מותקנות נורות רבות: נורה שמותקנת על תקרת הרכב, נורות הפנסים, נורות בלימה שנדלקות בעת הלחיצה על דוושת הברקס, נורות איתות ועוד.

אתר רדיו סיטי מציע מגוון נורות לכל מטרה כגון נורת מגע בעלת צבע אור רגיל או בצבעי אדום וכתום, נורות H1, H4, H7 ועוד סוגים נוספים.

אביזרים לרכב

אביזרים לרכב

אביזרים לרכב

באתר רדיו סיטי תוכלו למצוא שלל אביזרים לרכב:

  • אנטנה חשמלית חזקה בעלת ממסר חיצוני שבאמצעותה תוכלו לקלוט את כל תחנות הרדיו בצורה נקייה יותר וללא הפרעות. האנטנה מומלצת בעיקר לנהגים שנוסעים במקומות עם קליטה נמוכה. יתרון נוסף של אנטנה חשמלית הוא האופציה להכניס את האנטנה בלחיצת כפתור כך שהיא לא נשברת והיא נותרת עמידה לאורך שנים.
  • כבל מגבר RCA באורך 5 מטרים. הכבל הזה הוא חזק ואיכותי במיוחד והוא מתאים לחיבורי המגבר.
  • מנעול רכב שנועל את ההגה ואת דוושת הבלם ביחד. מנעול רכב הוא מוצר חיוני שיסייע לכם לשמור על הרכב מפני גניבה.
  • מסך שמש לשמשה הקדמית של המכונית. מסך השמש מעניק הגנה מפני השמש לכל החלק הקדמי של הרכב ועוזר להתגבר על החום. אם גם לכם יצא להיכנס לרכב ביום קיץ חם במיוחד ולהרגיש שאינכם מסוגלים לגעת בהגה הלוהט, אל תוותרו על המוצר הזה.
  • טסות לגלגלי הרכב בדגמים ובגדלים שונים. הטסות מגיעות במארז של ארבע טסות. ההרכבה שלהם היא מהירה ונעשית במקום.
  • סט מקצועי לנהג שכולל כבלי הנעה, קטר, סרט בידוד, מברג פיליפס, מברג רגיל ומברג בעל ראשים שמתאים לכל סוגי הברגים. הערכה הזו חיונית מאוד במקרה בו הרכב נתקע ולכל נהג כדאי להצטייד בה.

כלי עבודה למתקינים

כלי עבודה למתקינים

כלי עבודה למתקינים

אתר רדיו סיטי מספק ללקוחותיו מגוון כלי עבודה לכל מטרה:

  • ראש מקדח המעוצב באופן מדורג שמתאים למברגה בגודל מירבי של 30 אינץ'. הראש הזה מיועד להתקנת חיישני רוורס בטמבון או להתקנת מצלמה ברכב. באמצעות ראש המקדח תוכלו ליצור חורים בעלי מידות קטנות ומדויקות על-פי הצורך.
  • מלחם שולחני מבית ZICO שבאמצעותו תוכלו לבצע הלחמות אלקטרוניות. מומלץ מאוד למתקיני מערכות סטריאו.
  • מארז של 10 דיסקיות דרימל המתאימות לשיוף וחיתוך ברזל, פח ופלסטיק.
  • סרט בידוד איזולירבנד המגיע במארז של 10 יחידות. סרט הבידוד הזה הוא חזק במיוחד ומתאים לליפופים עמידים והכרחיים כאשר עוסקים בהתקנת מערכות שמע, בעבודות חשמל ועוד.

באתר רדיו סיטי תוכלו להשיג עוד מגוון רחב של כלי עבודה שיהפכו את מלאכת ההתקנה לנוחה יותר.

אודות חגי לוי

חגי לוי - מיסד אתר 9Comp. בלוגר הכותב מדריכים, חדשות באתר. טכנאי למחשבי מקינטוש ופיסי. שירות בתשלום - פרטי ההתקשרות נמצאים בסמל הקטן של "הבית" (סוף החתימה) או בתפריט העליון "שירותים בתשלום".