0 הצבעות
324 צפיות
על ידי (260 נקודות)
חגי שלום,

תוכל לומר בבקשה עם איזה סוג רישיון של מיקרוסופט בדרך כלל משתמשים טכנאי מחשבים? (OEM, Retail).

השאלה מתייחסת גם למור ה-windows וגם ל-ofiice.
תודה.

1 תשובה

0 הצבעות
על ידי (267k נקודות)
אם אני זוכר טוב OEM

אני כמעט ולא מתעסק בווינדוסים רק במק

שאלות קשורות

0 הצבעות
1 תשובה 273 צפיות
נשאלה 2 אוקטובר 2014 על ידי eldadv (180 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 631 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 313 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 296 צפיות
נשאלה 27 אפריל 2016 על ידי malca.g (220 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 274 צפיות

2.6k שאלות

2.6k תשובות

1.1k תגובות

1.7k משתמשים

...