0 הצבעות
446 צפיות
על ידי (370 נקודות)
שלום יש לי איימק קרוב לשנתיים..
הילד שלי נגע במשהו ובכל פעולה שאני עושה יש אדם ברקע שמדבר ומסביר על הפעולה...
איך מבטלים את זה?

תודה רותם..

1 תשובה

0 הצבעות
על ידי (267k נקודות)
כן זה משהו שמשגע הרבה אנשים ..:)
אם אני לא טועה אפשר לבטל אותו עם מקשים Command+F5 במקלדת.

שאלות קשורות

0 הצבעות
1 תשובה 294 צפיות
נשאלה 17 נובמבר 2019 על ידי פערי (180 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 559 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 428 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 438 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 367 צפיות
נשאלה 21 אוקטובר 2015 על ידי אידית ול (140 נקודות)

2.6k שאלות

2.6k תשובות

1.1k תגובות

1.7k משתמשים

...