אנחנוו לא חברת icount

גולשים יקרים…אנחנו לא חברת iCount. אם ברצונכם להירשם לשירות icount.co.il

עמוד זה הינו המלצה לשירות הנהלת חשבונות דרך האינטרנט! אני מנוי לשירות קרוב לשנתיים וזה הדבר כמעט הכי טוב "ששידחתי" לעסק שלי.

מערכת הנהחש אינטרנט

מערכת הנהח"ש ממוחשבת

נכון לשנת 2022, "זו לא בעיה גדולה" למצוא מערכת הנהח"ש ממוחשבת שתיהיה מסוגלת ליצור כרטיסי לקוחות, להנפיק חשבוניות, לנהל מלאי, לנתח מאזנים שנתיים וכו'.

מלבד ל- iCount, יש את תוכנת עיסקית, רווחית, מנהל וכל המערכות הנ"ל, מסוגלות לבצע כמעט את אותן הפעולות כמו iCount.

ההבדל בין iCount לתוכנה

iCount היא איננה תוכנה! השירות הינו מבוסס Web-Base (דפדפן אינטרנט).

ז"א, שבכדי להתחבר לשירות, אינכם צריכים להתקין שום תוכנה במשרד!

אפשרות להתחבר למערכת מכל מקום בעולם

לאור העובדה שמערכת iCount פועלת דרך דפדפן אינטרנט רגיל (כל הסוגים),

באפשרותכם להתחבר אל המערכת מכל מקום בעולם, ולהנפיק את החשבונית גם באתר הלקוח.

להתחבר עם דפדפן

להתחבר עם דפדפן מכל מקום בעולם!

בסיום העבודה, אני מבקש מהלקוח להשתמש במחשב שלו (מחשב עם חיבור למדפסת) > אני מנפיק את החשבונית ישירות מהמערכת > מדפיס, ומגיש.

יש עוד אפשרות, אפשר להגיע אל הלקוח עם מחשב נייד > להנפיק את החשבונית דרך המערכת (באינטרנט) > ליצא אותה לקובץ PDF > את הקובץ ניתן לשלוח דרך דואר אלקטרוני. פשוט לא? זה גם חוסך "בול".

תוספת קטנה: אין צורך לקשר את מדפסת ל- iCount! אם המדפסת מחוברת אל המחשב, המערכת תדע לקשר אותה באופן אוטומטי ללא צורך בהתקנה.

גיבוי נתונים אוטומטי

תוכנות הנהלת חשבונות Local (תוכנות המותקנת על המחשב) מחייבות אותנו לגבות את המידע אחת לתקופה (ולעיתים בכל יום).

כשמשתמשים בשירות iCount, אין צורך לגבות מידע! המידע שמור ומגובה 24 שעות בשרתי החברה וחוסך לנו הרבה זמן. כאב ראש? האמת שעוד "1001 דברים".

גיבוי נתונים אוטומטי

גיבוי נתונים אוטומטי

אני אישית כלקוח, נהנה מזה..! תקראו לזה "גרבצן", תקראו לזה "אחראי", "פחדן", "קפדן", "אדם עסוק". ביננו, זה אחד היתרונות הענקים של השירות. (אל תגיד פחדן, תגיד.."לא אוהב להסתבך").

מחירים (השוואות) It's all about the money

בחלק זה נלמד האם שווה לשכור את "שירות iCount" בהשוואה לתוכנות אחרות, שיקולים כלכלים ותובנות! תתפלאו, אבל icount לא תמיד משתלם!

שירות iCount נחשב "ליקר" יותר מתוכנות המותקנות במחשב.

איי-קאונט מחייבים לפי שימוש במסמכים. ז"א שאם הנפקתם חשבונית, זה נקרא מסמך. אם הנפקתם קבלה (לחשבונית) = עוד מסמך.

דוגמא נוספת: אם הנפקתם במסמך אחד "חשבונית מס/קבלה זה נחשב למסמך אחד (לא שניים).

מחירון החברה: https://www.icount.co.il/plans/

לאומת זאת, תוכנות אשר מותקנות על המחשב, בד"כ עולות סכום חד פעמי של 450-700 ש"ח ורק כשרוצים שירות, צריך לשלם (לפי שעה או הסדר שנתי).

השוואת מחירים בין תוכנות הנהלת חשבונות

It's all about the money. 9Comp

אז מה כדאי? (תובנות)

אני אישית חושב שאם את/ה בעל חברה שמוכרת "שירות או מוצרים יקרים", והחברה צריכה להנפיק 11-100 או 100-200 חשבוניות (כמות קטנה יחסית), iCount (עם כל ההיתרונות) שווה כל שקל וכדאי להשקיע.

אם את/ה בעל חברה שמוכרת מוצרים קטנים (לדוגמא: אתר קופונים לתינוקות) שמוכר מאות-אלפי מוצרים בחודש או חברה גדולה אחרת, תשלום לפי מסמכים  כמו "באיי-קאונט" לא יהיה משתלם לחלוטין (טעות עסקית).

שימו לב: חברות הנהלת חשבונות (אלה שצריך להתקין את התוכנה שלהם על המחשב) נותנות "שירות בעייתי". שירות איטי, על כל דבר רוצים כסף! גם בכדי להתקין את התוכנה, תצטרכו להיפרד מעוד 200-350 ש"ח.

ב- iCount הוצאתי 4-5 קריאות שירות (דרך האתר, בחינם). האמת ש- 4 מהן היו ממוקדות ואפקטיביות, אולי אחת הייתה לא מקצועית (תשובה מורחת). סה"כ התמיכה שלכם טובה, לא הזדקקתי לה הרבה.

זה לא מפחיד שההנהלת חשבונות נמצאת באינטרנט?

מערכת iCount מאובטחת עם הצפנת SSL. כבר בעמוד ההתחברות למערכת ניתן לראות שבראש שורת ה- URL האתר עובד עם https. זה "מבטיח" ללקוח שכל המידע מוצפן ומוגן.

הצפנה חיבור מאובטח

הצפנה – חיבור מאובטח

סה"כ, אני מאמין שמערכת הנהח"ש כמו "איי-קאונט" מחויבת לעבוד עם ההצפנות הכי גבוהות, ועם גיבויים לכל דבר (יש החמרה גדולה בנושא מצד המדינה).

אני נאיבי בקשר לזה, אני נותן להם "לשבור את הראש", הם אמורים לדעת מה הם עושים אחרת אם תיהיה להם "פאדיחה", מאות לקוחות יתבעו אותם.

שימו לב: מלבד לשם המשתמש והסיסמא, יש לכל חברה מהה אישי. זה מגדיל את רמת האבטחה "ומבטיח" קושי בניסיון לפריצה.

שדה מזהה חברה

שדה מזהה החברה

45 ימי התנסות בחינם

בד"כ חברות ישראליות (בשונה מחברות בחו"ל) אינן מציעות ללקוח תקופת ניסיון (ישראל = גרידיות). iCount מבינים שתוכנה מצליחה תשאיר את הלקוח אצלהם "בכל מצב" ומאפשרת לנו להינות מ – 45 ימים ניסיון בחינם.

זה יפה, נחמד (ואפילו מאוד..) לי אישית יש חברת פרסום בחו"ל ואני נותן 30 יום בלבד (גם מכובד).

אז איזה אופציות יש בתוכנה?

בהתחלה חשבתי להתחיל לפרט ולצרף תמונות על כל אופציה. כשאני חושב על זה עכשיו (בזמן הכתיבה), יש אפשרות ליצור חשבון ניסיון בחינם, לכו על זה!

חשבון ניסיון בדיקות

חשבון ניסיון בדיקות

שימו לב: כשאתם יוצרים את החשבון (לצורך "משחקים" ובדיקות), אל תכניסו את שם החברה שלכם ופרטים נכונים משום שאם תרצו לבטל (למחוק חשבוניות בעיקר), תצטרכו לתת "דין וחשבון" ל- iCount – מדוע אתם רוצים/צריכים למחוק את החשבוניות ובירוקרטיה

לי אישית זה קרה ו- iCount אמרו שאין אפשרות למחוק סתם חשבוניות (היו הרבה). הציעו שהם ימחקו את החשבון לצמיתות, ושלאחר מכן אפתח חדש.

לכן, אני מציע שמראש תפתחו סתם חשבון > תעשו את הבדיקות, תכירו את המערכת לעומק ותבינו את ההיתרונות שלה (ממשק משתמש מאופיין ברמות הגבוהות). > במידה ואתם מרוצים, תבקשו למחוק את החשבון לצמיתות ותפתחו חדש.  9Comp

אודות חגי לוי

חגי לוי - מיסד אתר 9Comp. בלוגר הכותב מדריכים, חדשות באתר. טכנאי למחשבי מקינטוש ופיסי. שירות בתשלום - פרטי ההתקשרות נמצאים בסמל הקטן של "הבית" (סוף החתימה) או בתפריט העליון "שירותים בתשלום".