בעמוד זה אני רוצה להמליץ לכם על מוצר פנטסטי בשם Hyundai מגן נחשולי!

המוצר אינו יקר, ושומר על המחשב/מוצרי חשמל נוספים בזמן הפסקת חשמל.

ייתכן וחלקכם מכירים מוצר דומה "ליונדאי" בשם "אל-פסק" או באנגלית UPS. אל פסק הינו מכשיר אשר נועד להשאיר את המחשב דולק ל – 10-15 ד' כאשר יש הפסקת חשמל! (מכשיר כמו סוללה גדולה).

Hyundai הוא אינו אל פסק. "מגן ברקים יונדאי" הינו שקע חשמל מיוחד אשר אותו מחברים את נקודת החשמל בבית, ואליה מחברים התקנים חשמליים כמו מחשב, מזגן, טלויזיה.

בעת הפסקת חשמל, המגן דואג להגן על המחשב מפני קצר חשמלי.

מגן נחשולי

מגן נחשולי

מהיכן רוכשים מגן ברקים?

בהום סנטר יש את 2 יחידות ב- 100 ש"ח. ברשת חנויות KSP (מחשבים) רכשתי 3 יחידות ב- 100 ש"ח. אני לא חושב שתמצאו יותר זול מזה.

כמה דברים חשובים

על האריזה רשום שהמוצר מסוגל להגן על מחשב, פלזמה, LCD (טלויזיות). ז"א שהמכשיר אינו מיועד להגנה על מזגנים, מקרר, מכונת כביסה.

כששאלתי שאת הנציג "בהום סנטר", טען שהמוצר אינו מתאים להגנה על מכונת כביסה, מקרר וכו' והציע לי לרכוש מוצר יקר יותר (100 ש"ח ליחידה אחת).

חלק זה בא "לפתוח לכם את העיניים" בכדי שתדעו שיש הרבה סוגים של מגני חשמל.

אני אישית רכשתי את ה- HYUNDAI לכל המכשירים בבית (משיקול כלככלי). אני לא יודע אם הוא יגן על מכונת הכביסה או על המקרר, נחכה לחורף הבא. מה שבטוח, הוא לא פוגע במכשירים.

מגן ברקים

מגן ברקים

הוראות שימוש

את ההוראות הללו תמצאו גם בגב האריזת המוצר.

1. למכשיר יש 2 נורות (אדומה וירוקה). אם אחת מהן כבויה, אין הגנה.

2. בזמן הפסקת חשמל, יש לנתק את כל המגנים מהשקעים לפני "שמרימים" את הפקק בחזרה!

אודות חגי לוי

חגי לוי - מיסד אתר 9Comp. בלוגר הכותב מדריכים, חדשות באתר. טכנאי למחשבי מקינטוש ופיסי. שירות בתשלום - פרטי ההתקשרות נמצאים בסמל הקטן של "הבית" (סוף החתימה) או בתפריט העליון "שירותים בתשלום".